Heb je vragen?
Alsof bezoekers naar je website of webshop halen nog niet moeilijk genoeg is, moeten ze ook nog converteren. Ofwel, je bezoekers moeten overgaan tot contact of de koop. Hoe meer bezoekers hoe beter, toch? Wél als ze daarna de juiste stap zetten. Daarom moet een website hiertoe uitnodigen. Hoe weet je of jouw website dat doet? Hier komt conversie optimalisatie om de hoek kijken.
Conversie optimalisatie loont. Het is veel voordeliger om bestaande bezoekers te laten converteren dan nieuwe bezoekers aan te trekken. Waarom converteert een pagina niet, bijvoorbeeld je homepage? Onze specialist bekijkt eerst wat direct veranderd kan worden, daarna zoekt hij naar zaken zoals een niet-logische opbouw of irrelevant zaken. Hierop stellen we een geüpdatete versie voor zonder de huidige (schrijf)stijl uit het oog te verliezen.
Het uitzoeken, bedenken en testen van nieuwe aanpassingen vergt tijd en kennis. Onze conversie specialisten hebben al honderden pagina’s geoptimaliseerd. Zij zien een stuk sneller kansen dan mensen die hier niet dagelijks mee bezig zijn. Het enige wat jij hoeft te doen is aangeven welke pagina’s niet de gewenste conversies opleveren. Wij doen de rest!
Goed idee! Als jouw online marketing team op afstand heb je hier weinig omkijken naar, maar veel resultaat bij. Neem nu vrijblijvend contact op.